Friday 1 February 2013

Mimpi...

Assalamualaikum...

Alkisahnya sejak balik dr PD rituh aku kerap mimpi berkaitan air..Mungkin sebabnya aku tak pandai berenang..hihihhi Ya..aku memang x pandai berenang langsung..kalu dicampak ke laut memang aku tenggelamm ke dasar jadi batu karang tak pon jadi tapak sulaiman....hahahahaha..

Aku ni memang agak CUAK bila kena naik tempat tinggi2 ataupon melibatkan tempat yg paras air nye melebihi ketinggian aku..hahaha.Lantakla korang nak cakap ape.Jadi lepas balik PD rituh sampai tido 2 3 hari aku mimpi berkaitan dengan air.macam2 versi ader..Bila aku citer kat SIL aku dia cakap nak dpt rezeki..

Aku cakap kalo dapat rezeki tak pe..tapi ko terkencing tilam..parah...hahahahaha..tak senonoh kan ayat aku..lantakkk.
Tapi kan..apa yg SIL aku ckp tu betull.....memang rezeki dr Allah..:)...dptla aku selesaikan mana2 hutang yg patut..pastu sebelah petang nye aku dpt lagi satu berita gembira berkaitan rezeki jugak dr bos aku..Alhamdulillahhh..Aku bersyukur sgt..

Dan hari ni..waktu lunch tadi ada seorang "sahabat" telah memberikan satu lagi berita gembira utk aku.Alhamdulillah rezeki ketiga untuk aku dan suami di bulan kelahiran Nabi Muhammad S.A.W.

Ramai yg PM kat FB tanya adakah berita gembira tu dapat baby setelah kian lama menunggu..:)
Belum ada rezeki. Tak mengapa Allah memberi rezeki rezeki pada kita dengan pelbagai rupa.sabar dan redho.DIA ada sebab kenapa dan mengapa  kita diuji kita macam ni..dan setiap ujian yg di beri pada kita Allah tahu sejauh mana kemampuan kita untuk menghadapi..




No comments:

Post a Comment