Friday 22 February 2013

Termakan Hasutan..

Alkisah berlaku tgh hari tadi....Aku ditugaskan untuk pegi pantau projek renovation opis baru aku...sambil g sana sambil aku mengular..kan tahun ni tahun ular..kena byk ular sket..kekekeke..

Bila tgk opis baru..dalam hati aku cakap x sangka bos aku yg lelaki tu dalam hati ada taman...Purple kaler opis baru aku tu..muhahahaha..aku gelak dalam hati je ..kang kene penampor arab plak..tapi sweet giler purple dia...i loikeeee...Bila nak pindah...entahla mungkin 2 bulan lg kot...jauh sket dr umah sob sob...kena bayor toll..

Ok Ok..cukup2 citer opis ...nanti aku citer lg..sambung citer aku g ngular...lepas setel keje kat opis baru..otak aku dah mula fikir ke mana arah tuju..Ok..mula2 nak g beli tutup Tupperware mak cik aku kat tupperware Bangi.Masa kat sana..aku ternampak botol air cantek..aku nak beli..sekali owner dia hasut aku sampai aku jadi member...puas aku cakap aku x minat..tak putus asa kakak ni...dia pujuk dan hasut aku macam2 ..Finally..termakan jugak hasutan kakak ni..

Maka dengan sah nya aku jadi ahli tupperware..tapi x perla ..berbaloi la dapat tupperware besar satu,botol air satu,key chain lepas tu makanan kesihatan...hentam sajalah..Lagipon barang dia memang terbukti bagus dan berkualiti..Tgk mak cik aku ni da 10 tahun tupperware dia tahan lagi..tggl penutup je tak der..So tadi aku beli jugak botol air yg buy 4 free 1 tu..
besar kan tupperware yg free tu...:)





p/s...kalo ada kawan2 yg nak order barang2 tupperware ni pon boleh jugak....hihihihi

1 comment:

  1. Aku selamat doh sambar bekas beras tupperware ni weh haha

    ReplyDelete