Thursday 18 July 2013

Bedak Arab...Hasil terbaik

Assalamulaikum...


Aku bukan jenis insan yg suka nak membeli online atau produk yg x taw keberkesanannya.Memang xkan beli.Tapi sebabkan kesiankan kawan aku aku terbeli bedak Arab ni.sebab dia ckp boleh bawa solat dan jugak ikut kaler darah dan boleh rawat kulit sekali.

Masa aku beli ni aku peram dekat sebulan kot..sampi lupa letak mana.Pastu masa bedak compact aku habis..dan kebetulan masa tu poket tgh kering tgh bulan plak tu...aku korek2..selongkar jumpa bedak arab ni.Aku test pakai selama seminggu..dan Alhamdulillah sangat sesuai ngan kulit aku,Muka x berminyak,Nampak flawless,Kulit x sekata pon da x der..Walau muka berpeluh ..x bertampok2 macam pakai bedak yg mahal tu..Sejak pada tu aku teruskan sampai la sekarang..jimat sesangat..sebab dia  tahan lama.rege aku beli RM60.00 dr member aku.

Sekarang ni byk orang jual online..kalo korang berkenan , google je melambak2 orang jual..tapi pastikan yg original la.kang beli yg tiruan..muka korang pon jadi tak keharuan nanti .hehehehe.Kawan (ex-officemate) aku pon jual gak..korang bukak je page SAYA SUKA BEDAK ARAB.korang tanya la sendiri ngan dia.

ni gambor dia aku ambik dr Fb kawan aku.

Cara 2 guna..

  1. Cuci muka sebelum guna
  2. Kalo korang nak guna pelembab ke toner ke pakai ler
  3. Aku guna Safi Rania BB krim ngan Safi Rania Serum je..(sapu nipis je)
  4. Basahkan Sponge...perah sket..(jgn mcm nak basuh pinggan la basahnye)
  5. Sapukan pada bedak arab tu..the apply kat muka korang
  6. Biarkan bedak tu kering dan meresap..Siapp..pastu lantak korang la nak letak eye shadow ke,blusher ke,janji jangan jadi mcm burung hantu  sudah...hehehehe
  7. Sponge tu lepas guna cuci balik dan keringkan la ..Kang berkulat plak..




2 comments:

  1. mesti muka cam mek arab nih t, gebu gebas kan :)

    ReplyDelete
  2. best je bedak ni...
    mokcik.. bila nak tulis lagi ni..haha

    ReplyDelete