Monday 4 February 2013

Sakit Sendi

Assalamualaikum..

Hi korang..hmm mood agak kureng 2 3 hari ni nak menulis gara2 aku terjatuh dalam bilik air.Dugaan betul..

Korang pernah alami sakit sendi tak??..Aku ni selalu sangat kena..terutama time  nak period.perghh sakit giler..selalu aku akan kene kat lutut ataupon bahagian jari..Aku pon x leh makan organ dalam binatang mcm hati ,paru,limpa lembu...kalu aku makan je konpem sakit sendi tu menyerang.Sakit tok sah cakap la..

Cam hari ni aku paksa rela g keje..walaupon lutut aku sakit tahap x boleh nak jalan.Aku gagah jugak g keje..Nasib baik aku keje dekat ngan umah.

Hmm aku pon x taw apa jenis rawatan yg sesuai utk rawat sakit sendi ni..Aku nak try berbekam lagi sekali.Sebab aku ada terbaca berbekam ni bagus utk keluarkan darah kotor dan jugak asid berlebihan dalam badan.Aku da pernah berbekam sebelum ni..So far ,kesan nya agak bagus.Setakat ni aku ambik panadol 650 untuk bertahan sampai petang.sambil tu aku nak buat research tentang penyakit yg selalu aku kene hadap ni..tensennnnn ..yg pelik kalo gout seafood pon x leh makan kan..tp aku makan seafood byk mana pon x per...

Entahla..mungkin ujian kot...Nanti aku akan bua entry pasal bekam ye..mana taw mungkin korang semua pon tercari2 info pasal kelebihan berbekam ni kan..Nanti aku share ye....


Aku nak sambung keje yg aku tinggalkan hari jumaat lepas bertimbun2 sebelum cuti panjang....tatatititutu...

No comments:

Post a Comment