Friday 8 February 2013

MOOD KEDAUNG

Assalamualaikum korang...

Pagi ni tenang dan nyaman je rasa...hujan renyai2 pulak..mood aku plak hari ni memang kedaung..esok da cuti..mood nak balik kampung ni tak meriah sangat rasa.Hari ni pon masuk keje untuk sesi kemas,bersih2 je..Mungkin mood aku jadi mcm ni sebab smlm aku pergi jenguk keadaan seorang sahabat yg diuji sakit nya.Hmm ataupon sindrom PMS.

Dalam Seminggu Bercuti nanti pon..aku akan bercuti blog jugak..sebab malas nak usung  lappy balik kmpg..Lagipon kalau da dok kg mmg x da masa nak hapdate blog.

Ishhh kenapalah mood aku betul2 out ni ..otak aku kering kontang..mcm walfadang fasir lahh..tak ada pokok kayu eik,wal tak ada kurmak,tumpuk tumpuk taik unta..hahaha

Hmm memang tak boleh betul..aku tak da idea nak tulis...nanti aku kompol kan idea cuti seminggu aku tulis byk2 sampai muntah pelangi..hehehe



Ok korang..walaupon begitu rumah korang tetap aku ziarah..walau pon korang x hidang kuih bulan..GONG XI FA CAI...HOYE HOYEHOYE,.,,,,,


3 comments:

  1. ramai yg xde mood arini kot..semua dh igt cuti ni

    happy holiday, tc:)

    ReplyDelete
  2. pagi2 smp mmg xde mood tgk meja..malas gile nak wat keje..then dpt email arinie half day...yeayyy!!..hehe...

    happy holidayyy!!..

    ReplyDelete
  3. weh sama la, aku ni xstart wat gapo lagi mood memang kedaun, masih dlm dilema ct ni nak kemana huhuhu

    ReplyDelete