Monday 31 December 2012

Apa ada d' ICT ????

Hmm korang..malam semalam aku g jenjalan kat ICT, Shah Alam..Pegi dengan kaum kerabat semer..Aku sebenarnya tak berapa minat pergi tempat2 gitu..sebab sesak jalan,sesak dgn orang,poket pon sesak bila kat sana.tapi di sebabkan adik ipar aku nak sgt pegi..so pergilah beramai2..

Kebetulan kelmarin ada Jom Heboh kat Bukit Jalil..nasib baik tak sesesak macam selalu.Aku x der pon ambik2 gambar sebab ambik gambar pon nmpak kepala orang je..maleh aku..Hmm untuk 29/12-1/1 ni masuk memang FREE.tapi kalu nak main game ke ape sume kene bayar hokey..kalau setakat bawak anak2 nak tangok lampu cantik tu boleh la..

Sambil jalan2 tu aku g terjah tgk rege ICT Water Park....tertelan anak tekak aku tgkkan rege.(weekday RM40+10~)pada aku SANGAT MAHAL!!!!!.da macam Sunway Lagoon..Tapi bg aku berbaloi lg g sunway lagoon.byk aktiviti.

Hmm kalo korang nak sesekali g jenjalan time poket penuh boleh la pegi..kalo aku baik aku simpan duit tu g bercuti ..puas hatii..Tapi....ada tapi nya..kalau korang ada anak memang ok la kot sebab budak2 kan suke tgk lampu2 cantik..pegi tempat main gitu..cuma poket kene standby la....hihihihi.

Hmm mungkin aku ni jenis tak de nafsu kot kalo g tempat2 cenggitu..aku lebih suka pegi tmpt yg sejuk,tenang.Tgk wayang pon aku rasa setahun sekali pon susah..aku pegi pon time GEDIK sangat nak tgk wayang.
Setakat hari ni aku da 3 kali pegi ICT..itupon bawak anak2 buah dan family..kalo ber2 memang tak pegi la jawabnya,...

Pada aku..x der ape yg terlalu menarik kat situ ponn..Ini PENDAPAT aku je...korang aku x tahu lerrrr....



No comments:

Post a Comment