Thursday 27 December 2012

What u give u get backk

Haa ambikk....  tajuk omputih kau cik senah.....bergulung mcm popiah lidah..Hahahaha..

Bila kita membuat kebaikan maka kita dapat yg baik,bila kita membuat keburukan maka balasannya jgk buruk..Yg penting bila "memberi" ..berilah dengan penuh keikhlasan dan toma'ninah..cewahh

Sebenarnya..aku rasa happy dan bersyukur sangat hari ni...segala penat lelah,usaha aku untuk mendapatkan semula hak aku dan suami yg diambil sejak tahun 2009 terlerai jugak akhirnya..
Betul la kata orang ..jgn pernah putus asa..walau pon en suami da putus asa setahun yg lalu.tapi aku tetap teruskan misi aku nak ambik jugak hak kami kerana kami bukan orang kaya.

Tapi sebenarnya tanpa bantuan dan sokongan sahabat2 aku ..mungkin kabur jugak..Tima kasih sahabat..TERIMA KASIH TAK TERHINGGA....

Aku dapat berita gembira ni selepas tak sampai satu hari aku membantu seorang sahabat yg sangat2 memerlukan pertolongan dari aku.Dan sewaktu aku buat keputusan untuk bantu dia..aku telah tolak tepi soal lain..yg aku fikir hanya mungkin masa ini dia menghadapi saat2 genting dan memerlukan sahabat...Jadi aku sangat2 percaya bahawa ALLAH MAHA ADIL DAN SAKSAMA.


4 comments:

  1. syukur alhamdulillah..ALLAH itu MAHA ADIL..;)

    ReplyDelete
  2. Betul...betul..Allah itu Maha adil..
    alhamdulillah.. tak nak share ke apa yg dpt balik tu Yatie?? hehe (sibuk je kan atie ni)..hahah:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiba harinya nanti yt akan share ye..tungguu

      Delete