Friday, 14 December 2012

Selesai segalanyaaa

Assalamualaikum...salam jumaat yg barakah...


Hari ni cantik sangat tarikh dalam bulan islam kan..1/2/34 (H)....

Alhamdulillahh selesai segala kebizian aku .bole aku mula menconteng dinding aku ni..hehe..
Moh layan gambor  la ye kome2 semer..rentetan majlis  yg menyebabkan aku biarkan blog aku terbiar dan semak samun..

KUALA LUMPUR-2/12/2012 &8/12/2012

PERAK -10/12/2012
PERAK -8/12/2012
Selesai sudah semuanya...balik KL sambung keje plak ...blom sempat hilang penat lagii...ye lah lepas majlis kawen anak buah aku zasss pecut kete balik perak.sampai kampung dah pukul 9.45 mlm,tido..Esoknya zasss bawak mak abah aku g beli barang kenduri untk majlis tunang adik aku.balik tu siapkan hantaran..pastu tido..esoknya start masak kul 9.00 pagi..tung tang tung tang selesai pukul 7 mlm.Hari Selasa..sedara mara aku dari Thailand seme dtg lg..sesi emlayan tetamu plak..ptg kul 5.00 baru gerak dr kampung,sampai KL pukul 12.00 mlm sebab? JEM teruk dekat terowong Manora..ada xcdent.Pastu kems rumah plak pung pang pung pang..kul 3 pg..baru la tidoo..kul 6.30 bangun solat suboh..siap2 terus g keje...mata x leh bukak jgn cakap la...siap pakai pen tahan kelopak mata.(nampak nipu sgt...eheheh).

Ni..esok plak nak hantar tempahan lasagna opismate ..dan hari ahad plak ada majlis perkahwinan anak VIP kat Laman Pengantin..eh ke Kampung Pengantin nama tempat tu.Fengsannnnnnn....

Tapi aku bersyukur..semuanya majlis berjalan dgn lancar dan selamat.Dan paling bersyukur sebab aku dapat suami yg sangat sangat memahami aku dan paling disayangi dan disenangi oleh family aku dgn sifat sabar dia..Alhamdulillah..



7 comments:

  1. Wahh..sesi busy mizy (eh! adakah ayat mcm tu)haha..dah habis ya..boleh lah conteng2 blog lg.. Dah layan lagu Imran Ajmain..makan sayap ayam, pasni.. tido lah kan..hihi..
    take a good rest Yatie :)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah atie...hari cuti memang nak rehat sepenuh penuh penuhnya..hahahah....sedap sayap ayam tu...terliurrr plak tengok...

      Delete
    2. mai lah Sabah klu nak makan sayap ayam...atie belanja..hihihih...

      Delete
    3. insyaallah tgh plan nak kesana atie..atie dok akt area mana..KK?

      Delete
    4. Atie orang Tawau...tapi la ni duk kt Lahad Datu..keja sini.. jauh jg dr KK..dlm 6 jam juga klu drive KK-LD..hihi:)

      Delete
  2. Replies
    1. da hampir berakhir t...legaaa rasa

      Delete