Friday 21 December 2012

Blog Aku.....


Assalamualaikumm..

Aku ni jenis x suka nak melenting ke ape..biarlah apa orang nak kata tentang blog aku..

MEMANG aku baru nak berjinak-jinak dalam dunia blogging..

Wajah blog aku pon SIMPLE & TAK MENARIK...

Hasil tulisan aku pon CACA MARBA...

Aku pon tak ramai FOLLOWER...

Aku pon x pandai nak BEGER2 kan blog aku bg cantik ,vouge dan hebat...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ASALKAN~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Aku MENULIS dari hati...dan kerana hati... (cewah baru entry pasal HATI)

Aku bukan mencari keglamouran (eh betul ke ayat aku)

Tak Mengapa tak ramai Follower sekarang..mencari sahabat tak perlu tergesa-gesa (time kasih yg sudi follow-love u all )

Biarlah bermula dari bawah....



Sudah cukup cukup sudah cukup sampai di sini saja......lalaaalala..(apa yg aku merepek mengarut ni..syuhhh)

PEACE NO WAR...











5 comments:

  1. ahahha... Yatie ni lawak tau...
    tak pe lah, slow2 lah... sy dulu pun mcm tu..bkn ada org nak dtg blog sy..baca tulisan merapuh sy..haha.. Lah ni oK sikit kot.. apa pun sy menulis pun sekadar suka2, ikhlas dr hati..
    love u too yatie..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIHIHI..boleh kalau kaw..(eh apa maksud ayat ni ye atie)
      hi nama pon ala-ala sama je..

      Delete
    2. boleh bah kalau ko..(itu yg betul)...hahah:p

      Delete
  2. jnji kte happy!!!..eh..msk tajuk x?hihihi

    salam kenal..tq sudi komen dan follow kami..Ann dah follow back:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betulllllll...pedulikkan apa orang kate kan kan....
      Tq yunk...

      Delete