Tuesday 1 January 2013

Nu~In Little Perak

Da lama aku x terjah2 kedai makan yg best2 ni..Hmm ni kesah nye aku tgk Jalan2 Cari Makan..Si hensem Iqram tu berjaya menyentap jiwa aku untuk g makan Cafe ni..walaupon bole katakan agak kerap aku lalu depan kedai ni sebab nk g Yummie beli bahan bakeri tapi x pernah ada keinginan nak terjah masuk.

Untuk pengetahuan korang..Nu~in ni menyediakan makanan yg agak femes kat perak.ate teman orghang peghak kan..hehehe..Menu dia pada aku memang TIP TOP..menepati citarasa anak tekak aku..terutamanya Mee Kari & Popia Udang dia.dan .wallawehhh memang yummyyyyy.berbaloi la kalo makan kat sini..Kat sini byk menu2 yg superb.Memang boleh terjah ke sini lagi..

Lokasi dia dekat Bandar baru Bangi..bertentangan dengan Bangi Kopitiam.Belakang kedai bakeri Yummie..Cafe ni End lot.So korang memang boleh nampak la...Harga dia pada aku ok la..tak mahal dan tak murah tapi berbaloi2...Layanan pon bagus..

En suami aku da mula jatuh cinta dengan makanan dia..asik suh aku tolong tapaw popia untuk dia je..Kalo tak memang aku selalu g Bandar Tun Razak semata-mata nak beli Popia yg terbaekkkk..Kali ni x yah g jauh2..dekat bangi pon hadoo..cuma beza nye rege je la...tu x penting yg penting menjilat jarii...

ni gambor kedai dia yg aku pinjam dr en gugel..
Gambor makanan aku x ambik sebab malu orang nengok ..kang orang kate aku jakun..kekekeke..Korang kalo terasa nak makan makanan orang perak sila lah terjah..Bak kata si hensem Iqram..Memang Terbaekkkkkkk.....

2 comments:

  1. InsyaAllah klu balik KL nti boleh singgah sini kot.. Yatie nak belanja tak??? hahaha:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa..kalo balik KL nanti roger roger ye..bab belanja no problemm small matter...

      Delete