Wednesday 10 October 2012

Alhamdulillah...Terima Kasih Sinar

Alkisahnya..masa bulan puasa lepas..aku saje saje je submit resepi kuih bertuah aku ni...dan resepi ni aku ngan adik ipar aku yg mereka cipta sendiri berdasarkan permintaan ramai kenkawan opis die.aku rasa nak submit peraduan ni dekat 10 kali aku sumbit x boleh boleh..last2 aku fikir lantak la..kalu lepas..lepas la.x lepas pon x per.Lepas aku submit tu aku terus lupe pasal peraduan sebab aku TAK PERNAH menaang apa2 peraduan alam maya ni...

Sekali,hari kita menyambut Maulidur-rasul,aku tgh kemas rumah di pagi cuti yg indah..hahah..abby fana dari Sinar fm call...dia ckp..aku menang 200 ringgit pemenang harian untuk resepi Nestle cornflakes.aku apa lagi..HAAAAAAAAAAAAHHHH ye ke..udahler suaraku berkumandang di radio pagi tu..dan yg beshnye kebetulan en somi  pon tgh dgr..dia bley call ckp "Yang,suara ayang ke ke?biar betikkk"..aku gelak tak hengat..sebab pertama kali aku menang...bukan aku riak dan nak nunjuk..tp aku TAK PERNAH menang apa2 sebelum ni..tambahan suara masuk radio plak..oberexsaited sket.

Lepas tu dalam gembira..aku dpt lagi satu berita gembira pada hari jumaat mggu yg sama.(yg ni aku mmg lompat2walaupon bergegar lemak tepu).aku diumumkan pemenang utama mingguan tersebut..dgn tambahan RM500 lg.berkumandang lagi sore aku ni kat radio ..(puiii macam glemer sgt noks).jadi aku dpt seme seme RM700.00..Alhamdullilahh..aku bersyukur sangat2..dan duit tu aku da niat nak kongsi2.Aku simpan sikit,belanja makan adik ipar aku ,aku sedekah sikit,dan sponser sebeday iman tomey..Semoga Allah memberi lebih rezeki kepada aku lagi..Amiin Aminn.
Ni la hadiahnya..:)
Biskut yg membawa tuah padaku..



No comments:

Post a Comment