Wednesday 10 October 2012

Nilah Sorang PEREMPUAN


Hehehe..benda alah ni aku rasa da jadi fenomena betul....sampai aku pon pegi hangkut beli walauponnn bajet da kedaung....tapi benda ni x membazir..kan kan kan..untuk kemudahan sebab kite ni dok bandor..nak bakor ikan xkan kene  siapkan bara arang dulu..jawabnya sementara nak nyalakan bara api..ikan yg nak dibakor tuh boleh idup semula dan lari menyelamatkan diri..(tipu la sgtt)...:D

Hmm.benda alah ni aku tgk masa biras aku pakai masa dalam pantang..tp masa tu rege dia bapak mahei..skrg udah mampu dibeli oleh seme..rege pon berpatutan.Benda ni byk jenama..yg aku beli ni dr MENANG..harap MENANG membeli MENANG memakai...:D

Dengan penuh semangat ..aku nk gunakan benda alah ni sebaik mungkin...aku harus mulakan peperangan dgn lemak tepu dalam badan aku ni..semakin akrab pulak dgn aku....(nangesssss)gara2 doktor kasi aku CLOMID lahh ni....selera makan mcm org kebulurran je...









No comments:

Post a Comment