Wednesday 2 January 2013

Azam 2013

pic : google

Alhamdulillahh selesai azam pertama untuk tahun 2013 ni..iaitu...

**SELESAI KAN SEGALA HUTANG PIUTANG....**

Walaupon agak STRESS tgk duit keluar macam airr..tapi hati sudah senang sikalang..tinggal hutang yg every month kene bayar je..hutang kecik2.. (utility bill dan kete je)...rumah pon untuk 2 tahun ni legaa..sebab da pegi buat potongan kat KWSP...duit rumah boleh simpann..untuk kegunaan penting hujung tahun  2013 ni..:)

Aku harap dengan selesainya azam pertama ni..maka dapatlah aku melaksanakan azam yg ke 2 dan seterusnya pulak..(Banyak wishlist aku tahun 2013).

Alhamdulillah syukur...kau permudahkan urusan ku Ya Allah..Ada hikmah disebalik kejadian alam.Hilang satu perkara..Allah gantikan dengan 10 perkara yg lebih baik..Jangan pernah mengeluh dan menyesal atas apa yg diberi untuk kita..Malah haruslah kita bersyukur dan jangan kita berperasangka buruk mahupun cemburu dengan apa yg orang lain ada..Setiap yg berlaku sudah tertulis di Mahfuznya.(walaupon kadang2 aku cemburu jugak dgn orang lain sebab aku x dikurniakan anak..tapi..aku bersyukur dengan apa yg Allah gantikan untuk aku..:)

pic: google

pic : google





2 comments:

  1. Moga apa yg yatie hajat kan di tahun 2013 ini akan tercapai.. moga Yatie juga akan dikurniakan zuriat sendiri dan menjadi ibu..amin!..:)
    teruskan hidup dgn bahagia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..time kasih atie ...begitu jugak atie..moga bahagia selalu diasamping family tersayang..

      Delete