Friday 8 July 2011

terlerai rindukuu

salam..cewah tajukk x boleh blah..


citer peram ni..mggu lepas aku balik kampung nun diutara perak..aku balik sebab utama..rindu pada si comell iman..dan adik2 serta mak abah..sebab lain..mr hubby ada company event (Gala Dinner) so dia mesti balik rumah lewat 2 malam..aku boring(sebenarnye takut tidor sorang) ..trus g ambik tiket  & berlepas ke kampungku..hhihi
Sesekali naik pengangkutan awam ni best jugak..teringat zaman bujang2 dulu lak..sadis..hihihi.
Sampai kat kampung seronoknye hatii la haii..makan masakan air tangan mak.masakan kampung penuh dgn ulam2.sambal.makan lak atas pangkin bawah pokok2 buah2an.Tp bukan musim buah lg la...ada 2 3 pokok je yg ada buahnye.Seronok je..sejukk,sunyii dan tenang jer...kalau kecoh pon ..burung2 peliharaan adik aku yg bersiul manjang.x reti diam.pastu bunyi lak angsa mak aku.adoii..sejak mak aku bela angsa ni..langsung aku x g belakang umah..takut sejarah berulang.(parut masih ada).
2 hari kat kampung rase cam 2 minit jer.xpelah mak,abah nanti "orang" balik lagi ye.Sedih plak nak balik KL ..lebih2 lg tinggalkan iman yg semakin comel keletahnya skrg..mencuit hati tol.9/7/2011 ni ada songkran (pesta air)kat kampung aku..mesti best..lama aku x pegi..ada rezeki aku rasa nak balik..tp kat Putrajaya ada Floria Festival lak..hihihi sume aku nk g.kepohci toi..


miz u all very muchh..love u


p/s||:gambar masa mak,abah,adik,iman anta mama "aik bassh"...:)

1 comment:

  1. Wah bestnya..boleh bayang makan bertambah atas parkin bawah pokok tu hihi

    ReplyDelete