Monday 11 July 2011

BERSIH.....

nak jugak aku tulis entry ni walaupon da basi hihi..biarlah tulis pun untuk tatapan sendiri jer..hihihi

9/7/2011-Perhimpunan bersih di adakan..lantak koranglah nak BERSIH ker..KOTOR ker..tapi amat amat amat menyusahkan orang ramai TERMASUK suami aku..kesian mr hubby..balik keje pukul 2 sampai rumah kul 6.45..giler MENYUSAHKAN orang..

10/7/2011-semalam aku g IJN melawat saudara yg akan menjalani pembedahan hari ni (11/7/2011.)..Jalan CLEAR sampailah IJN.30 mint dr kajang sampai IJN.(aku mlas nak snap gambo sebab drivernye bwk kete mcm F1 sepang.Time sampai IJN borak2 ngan jiran katil pak cik aku,kebetulan jiran katil pak cik aku tu PERAMAH mcm aku gak.hihih..Isteri dia punyalah BENGANG dan MARAH,sebab hr sabtu dia nk pergi melawat suami dekat IJN..memandu dr Nilai pukul 10pg sampai disisi suaminya pukul 6 ptg...BAYANGKANLAH!!!!!dengan bawak anak2 lagi..kalau aku mau mengamukkk.....

Berbalik citer hari sabtu ..disebabkan BERSIH..aku dok umah membersihkan rumah sampai kol 2 pg ngan mr hubby..siap segala...dr mencuci sampailah menggosokk.
So hari ahad bangun lewat...suami bangun solat subuh (aku-bulan sabit merah)pastu sambung tido sampai kul 10.45.aku bg can sebab kesian dia penat menolong MERBERSIHKAN rumah,balik kerje awal tp lewat sampai rumah.bangun je tido terus ke pasar,masak,lunch, terus ke IJN.Ingatkan nak ke Floria Festival..x jadi sebab hujan.so tunda ke next week.

Conclusion nye PERHIMPUNAN BERSIH ni tak memberi apa2 makna dan kebaikan pada orang ramai..kebanyakan menyusahkan dr segala aspek...Maaflah andai ada yg menyokong bersih tidak setuju dengan tulisan aku ni.tp aku NOT VERY KESAH..sebab ini blog aku,tulisan aku,hanya pendapat aku.WASSALAMM

No comments:

Post a Comment