Monday 11 July 2011

makan makan makan

Semalam .lepas balik dr IJN tu..adik ipar aku ajak g makan kat Kampung Baru.Alang2 dah dekat pegi je lah..nak masuk punyalah sesak..parking satu hal..tp lapar nye pasal..redah jerrr (nadia AF)..
Sampai sana adik ipar aku terus menonong g kedai yg jual pulut mangga tu..aku x derlah heran sangat memula.aku order nasi putih+sup campur siam.mr hubby n adiknya g beli kedai sebelah nasik kerabu +daging bakar,mak cik nasi paprik,biras aku bihun celup siam.pastu adik ipar aku g order 3 pinggan pulut mangga.Dasat kannn ...hihi
Memula makan nasi...dah setel aku pun saje jer cuit try pulut mangga tu...sekali try..........MAK AIIIII BESTNYEEEE.Apa lagiiii siap mintak yg birasnye..hihi..pastu bungkussss lgg ...Nafsu setan niii..Dah la si yaya comel nampak SETAN kat somewhere situ..uisshhh seram gilerrr..kekadang bawk budak2 ni bagus gak..boleh nampak kedai tu guna pelaris..
Ni aku hapload sikit gambor kitorang kat kedai yg jual pulut mangga best tu..gambor ku x der...males sebab da sememehh berpeluhh ..panas.
ni jer ler gambor yg sempat snap

lepas ni aku rase nak buat ler pulut mangga gini..x puas makan..RM4 hengget..ciput jerrr.Lokasi ni kat kampung Baru..kedai yg jual kerang bakor tu...tepi jalan ajer.

p/s : itulah gambar anak sedara aku yg cumil yg nampk setan kat salah satu kedai femes kat sini..bertenggek atas bumbung kedai tu.maknanya sahihlah kedai tersebut gunakan something sebagai pelaris yg nyata x nampak oleh mata2 kasar kita kecuali kanak2.

2 comments:

  1. sedapnyo t..buat la nanti ku try hihi

    weh nampak je ek yaya, pahtu dio nangis ko t?

    ReplyDelete
  2. tunggu aku beli beras pulut yg baek punya..dpt mangga sedap camni pon best jugakk hihihi

    ReplyDelete