Monday 18 July 2011

Kepohhhhhh sangat..kannn

Hahahaha....hari ni sejarah berulang lagi..Bangun pagi2 mood ceria..ceria.lepas siapkan segala keperluan mr hubby nk g keje..nak mandi.tapi tuhan tu gerakkan hati suh tgk suami g keje.masa hantar suami kat pintu..suami tegur "yang,nyamuk byk kat ampai kain,".aku pon RAJIN sangat..g ambik ridset yg dapat free masa gotong royong taman semalam..spray nyamuk.seronok sangat macam JAKUN jerrr..hhi..tetibe aku nampak nyamuk macam nak masuk dalam umah..hape lagi aku pon cepat tarik tombol pintu.
Pastu lambai lah mr hubby g keje..masa nak tutup gate..tetibe teringat nk bukak pintu..tetibe...............DAH TERKUNCI...adoiiiii aku menjerit2 panggil mr hubby tppp...:(( laju jer dia pegi..Dengan baju klawar nye(nasib baik rambut da ikat kemas ,lau x..hantu pontianak di pagi hr hahaha)
,nasib baik ada selendang dalam kete,kete pun x berkunci lak..aku selimut je selendang,pandang kiri kanan berlari ke Public Phone..call2 x dpt.nak nangis dah aku.nasib baik ada jiran baik hati bangun awall..dok sapu depan rumah.SELAMBER jer  aku g pinjam HP dia.hihi nasib baiklah dia baikk.ada kat luar umah lak tu.aku call x dpt 2..mood aku da berubah nak cuti dahh.dah pukul 8.15 lak tu..pastu nasib baik lg..suami jiran aku tu call sampai dpt..x sampai 10 minit..mr hubby patah balik ..lau dia da jauh..matilahhh..jawabnye cuti  saje saje  jer hr ni.Hahaah.lepas ni aku harus beringat dan kene cari satu tempat selamat utk letak kunci andai terjadi lg..sebab tiap2 bulan mesti kene.Pintu umah lak jenis lau terkunci mmg x leh buat ape melainkan di pecahkan...Lambatlah aku sampai opis tadiii..Nasib baik bos x sampai lagii tadii....tuhla..kepoh lagiii...sebok nak spray nyamukk sgtt pagi hr..mesti nyamuk yg kene spray tuu gelakkan aku guling2..
selalu tertinggal kuci..=P

1 comment:

  1. hihi kejadian yang tak diingini berlaku di pagi hari..mesti nyanmuk duk gelak kat mu tu haha

    ReplyDelete