Monday 24 September 2012

Bersawang lagi...

hmm kali ni blog aku ni..aku tinggalkan hingga bersawang,bukan setakat bersawang je...da hampir2 nak jadi rumah berhantu tak berpenghuni.Aku jadi malas dan x de insipirasi nak berblog bukan ape..terlalu sibuk dengan kekangan kerja,rawatan hospital dan mcm2.

So hari ni aku rasa macam tersangat rajin nak update umah aku ni..nak kadi hias2 sket..Aku nak mulakan kisah aku dengan kisah raya.(biarlah da basi pon,aku nak tulis jugak pedulik apa aku)..heheh..Hmm raya tahun 2012 ni agak bermakna jugak bg aku kerana..aku BERJAYA menjahit langisr utk mak aku walaupon aku ni tangan tak bedung..tp demi nak buat mak aku tersenyum aku gagah jugak..time kasih gak adik aku sudi bantu.Dengan pakatan (bkn pembangkang) hihi kami adik beradik berkongsi untuk besarkan sikit umah mak aku.bukanla besar tp selesalah sikit bila kami sume 9 adik beradik tak termasuk menantu dan cucu berkumpul.(Alamak...gambar x der sebab x ingat nak bergambar raye tahun 2012 ni)

Raya tahun ni jugak aku siap kan 7 jenis kuih untuk 3 buah rumah..(umah mak,umah MIL,dan umah aku sendiri)pon adik aku si pinie yg tolong.dan yg paling penting tart nenas aku laku..sampi buat 5 kali.

Dan tahun 2012 ni pon aku tak buat open house jugak..asik org jemput je aku mana sempat nak buat.hihihi alasan kukuh.
gambar 2 di pg syawal..jantung hati beta





Ni je yg adooo...
p/s yg paling best raya 2012  ialah perjalanan aku dr KL-PERAK-KELANTAN-KL langsung x jem...walaupon bonus kene kerat ngan bonus..xperlah redho je bukan rejeki gamoknye..


No comments:

Post a Comment