Thursday 8 December 2011

I.U.I.’(intra uterine insemination).

Haa ..amikk..sekali aku rajin nak buat entry..Ok..kali ni aku kongsi je info pasal IUI yg aku da buat 29/11/2011 baru2 ni..yg ni memang tak sakit

Rawatan secara 'artificial insemination' adalah satu kaedah di mana benih suami yang telah bersihkan/ diproses disuntik ke dalam rahim melalui faraj pada waktu isteri sedang subur.  Proses ini juga digelar dengan nama ‘I.U.I.’(intra uterine insemination).info dari DR HAMID ARSHAD.

 
Alhamdulillah.Aku beryukur sangat sebab Dr.pakar tu bg special kes kat aku untuk percepat proses aku...dorang x nak tunggu lagi.baru nama efisyen spital gomen ni.dalam setahun ni aku habis sume treatment.
Sekarang hanya mampu berdoa agar usahaku kali ini berjaya sekali gus membawa sinar bahagia.Jika masih tiada rezeki untuk aku memiliki zuriat..tak mengapa aku dan suami redho dengan ketentuan.ada sebab mengapa dan kenapa aku dan suami diuji.Asalkan aku,suami dan keluarga aku bahagia.mungkin rezeki lain menanti aku.Bak kata Maher Zain..Insha Allah.Insha Allah...Insha Allah  Will find The way....,




:;)..SWEET DREAM (SUMBER :DR GOOGLE)

No comments:

Post a Comment