Tuesday 2 April 2013

Rindu padanya...(99 day to go)

Assalamualaikum sume..

Hmm pejam celik pejam celik tinggal beberapa detik sahaja lagi kita akan bertemu dengan Bulan yg sangat dirindui..Bulan Ramadhan..Ya Allah cepat nye masa berlalu..tetibe hati jadi sayu dan sedih je..sebab nanti pon pejam celik pejam celik bulan kesayangan kita itu akan meninggalkan kita.Yang aku paling takut sekarang ialah aku pejam tak celik-celik.

Puasa pon belum habis ganti lagi nih..camano nihh..Aku tak nak jadi mcm tahun lepas da masuk bulan Syaaban baru nak ganti poser..kelam kelibut..Bila bulan puasa aku konpemmm korang mesti rindu nak berbuka ngan family kan..rindu masa kecik2 kan..seronokk sangat..ptg2 je berebut2 nak antar juadah umah jiran2.Pastu berkejar2 nak g terawih pulak..Pastu berlawan2 siapa poser penuh..tapi sume tu tinggal kenangan kan..

Sekarang da kawen..dan jadi remaja purba ni rasa kelam kabut jugak..kelam kabut balik keje nak siapkan juadah berbuka,pstu nak terawih,dah akhir2 ramadhan sibuk ngan kuih raya pulak...Sebulan sebelum pose kelam kabut siapkan baju ghaye...ate camaner tu kome2 sekalian..

Aku tgk kat FB ramai post  100 days to ramadhan..tp aku nak buat 99 days to ramadhan..hehehe.
Oklah...aku pon tak taw nak conteng ape lagi..Doakan aku kuat dan tabah untuk habiskan pose ganti aku..hihihihi...sebab aku jenis tak tahan godaan syaitonn..Hari ni nyaris2 aku nak bukak pose..nasib baik kawan aku Qema Ishak tak jadi g kuar makan sekali.kalo tak pose sekerat hari aku rini..hahahaha terukkan aku..(aku x bangun sahur pagi tadi..so perut mula la mengamuk...syaiton2 pulak dok suh aku bukak pose..mcm2 idea bernas dia bg aku....jahat punya syaitonnn).Ha nasib baik skrg da OK..aku yakin boleh tahan sampai time bukak pose nanti...

pic : google.





No comments:

Post a Comment