Friday 24 June 2011

terbengkalaiiii

assalamualaikum ...

agak lame blog ni aku tak update.entahlahh..agaknya otak aku cam da malas nk memberi idea bernas plak 2 3 menjak ni.yelahh..bulan 6 kan kene submit income tax.kelam kabutlah menyediakan apa yg sepatutnya utk bos aku.dia bleh plak pegi obersi tgh time2 diperlukan ni.ni pon auditor asik call aku jer..da mcm operator telepon lak.letak hp..telefon opis lak berdering..rasa cam nak bernanah telinga ni.
Lepas time keje lak..berkejaran balik rumah...menyiapkan kueh tempahan orang.Alhamdulillah ada rezeki,walaupun sikit tp boleh lah tampung apa yg patut.gaji pon bukan besar.setakat dok KL ni..kalo pendapatan keluarga 3k..mana cukup.rumah lg,kete lg,pinjaman lg,mcm2.nak g pasar bawak 50 hengget mcm malu jee.beli 3 4 jenis barang tgk baki tinggal sen sen jer.Bak kata orang...dunia sekarang sumenya perlukan WANG$$$$$.
Mak kat kampung pon ckp mcm tu.barang lg mahal dr KL.Tp hidup harus diteruskan.kan kan kan..:)
Berbalik pada citer td,lepas buat kueh,masak makan malam utk en suami sebab..dia lunch hour memang x keluar makan.so malam dia balik dalam kelaparan.So KENE masak.Weekend plak rutin aku bulan 6 ni penuh dgn jemputan kawen kengkawan.
So hari ni rasa mcm free dan rajin nak hapdate blog.Lgpun aku bukan nk mengeluh sekadar menceritakan tentang perjalanan harian hidup aku jer..

Okla..sambung next entry citer lain lakkk..

No comments:

Post a Comment