Wednesday 1 June 2011

TARTS OH TARTS

salam...


entry sebelum ni pasal kek ..ni citer pasal tarts plak..maaf lah ye korang,blog aku ni byk citer pasal makanan jer..tp x pe kan..sebab boleh membangkitkan hawa nafsu makan korang (bg yg suke lah)..hihihi..aku pon masih putik jagung lagi dalam dunia bloggers ni..baru nak belajar2 kan sekadar berkongsi apa yg ada dengan semua..;)

egg tarts..yummyy

blueberry chez tart  & fruit tart....my peberet

Sebenarnya seronok kalau apa yg kita buat menjadi kan..rasa puas hati sgt2.sebenarnya sanggup aku g belajar buat tarts ni..sanggup tanya sana sini class untuk baking2 ni sebab aku ni hantu bluebery chez tart..dulu selalu beli dekat wangsa maju (masa aku keja kat sana,hari2 aku g beli)..80sen sebijik kecik nonet jer..tp bila dapat buat sendiri..dah x lalu mana..sebab selalu makan.. badan pon dah bam bam.haishh ..


1 comment:

  1. takpe xlalu, buat bagi yang lalu makan ni pun takpe haha

    ReplyDelete