Sunday 24 March 2013

Kesunyian..

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.........

Perghhhhhhhhhhhh..lama giler aku x hapdate blog aku..bukan aku sengaja suka 2 x nak apdate taw..macam perkara yg berlaku akhir2 ni buat aku tak berkesempatan nak apdate..tapi aku tetap ikuti perkembangan blog korang cuma cam biasa aku x tinggal jejak.

Sejak akhir2 ni kerja aku kat opis bertimbun2..kat umah pulak every weekend ada je tetamu dtg umah..dengan opis nak pindah..packing2 barang..dgn nak closing account..dengan tiap2 mggu ada kontena masuk..aku pon penat sampai rasa nak pakai wheel chair plak..macam dalm usop wilca tu..hehehehe..

Dan ada jugak berita yg tak berapa baik terjadi dalam kehidupan seharian aku..lepas arwah pak cik aku yg pernah aku citer sebelum ni meninggal akibat virus kencing tikus tu.mggu lepas sorang lagi sepupu biras aku yg umor baru 12 tahun disahkan dpt virus yg sma.skrg  ada di KPJ Shah Alam.Aku harap korang semer berhati2 la ye..kurang2 pegi mandi manda tempat air tawar dan berisiko..kedai mamak mmg aku x pegi buat sementara waktu ni...bukan setakat tikus je bersepah..kebersihan dorang adoiiiiiiiiiiiii..memang out..cer korang masuk tandas ngan dapor dorang..aiyakkk x mo citer la..kang korang x berselera nak makan plak...
hahaha.......

Okla..panjang pulak tazkirah aku ..aku akan cuba sebaik mungkin jejak umah korang..dan update blog seselalu mungkin..Malaysia Boleh..babai..dah pukul 1.30pd..nak titunnnn...laki i masih lagi dok layan Transformers kat bawah..mcm budak2..yelah umah aku x der budak,jadi dia la jadi budak..smlm berebut2 tekan remote control..TV2 Transformer 1,TV3 ~Ironman....aku x koser nak layan..lantakkkkkkkk...eh eh td kata nak tidor..panjang plak tulis nye..bukan aku taw..jari jemari aku yg montok2 ni ha..x mo stop..aku da  pegang dah tangan aku..dia dok gerak 2 lagi...sudahhhh ...ok ok..aku ikat skrg  tgn aku...kkkkk babaiiiiii...

No comments:

Post a Comment