Wednesday 18 May 2011

ntah pape ntah..






Salam..baru jer nak rajin2kan tangan berblog-blog ni ha..baru buat satu entry...da terpaksa tinggalkan sekejap..sambil2 mencari sesuatu yg best dan x boring nak tulis.idea terlalu byk sampai x tahu nak tulis hape.(ayat x boleh blah)..hihihihi..

Dulu ada lappy g letgo kat kedai ..padan muke aku...lau x dah bole bercerita dr rumah.x per xper..aku akan beli baru..tgh servey (betulke ejaan aku).nanti bole jenjalan kat  umah2 kawan2 lain plak.
Hari  yg agak membosankan aku...x tau nak wat aper..

Bila da bosan2 mcm ni terfikir lak aku..nak dok umah..buat bisnes baking2 kek n biskut.tp ilmu belum cukup sebaldi.la cik kak oii.Itu je yg boleh aku buat dan minat....

Sebut pasal biskut...sambil dok menulis ni,mulut ngunyah semekut SUNFLOWER beli kat bangi lama td..boleh tahan sedap.tp rase susu lak..kononnya ngunyah sambil cari idea (pahadal dasar mulut x leh dok diam..)hihihi aku beli RM 15 hengget sebalang kecik..maheeiiiii nor..tp beli jugk sebab nafsu membeli menguasai diri..hihihi.
nak haplod gambo kue ni x dapat2..ape kena ntah ngan  PC aku ni..menci betoi.....


ni lah lebih kurang rupa semekut yg aku mention tuh

2 comments: